Thursday, December 3, 2009

客人?

我家来了客人~
原本我表姐睡在“客房”,过后也搬去跟我的kakak睡~
那个“客房”有两张双人床,正常来说可以容纳四个人睡~
他们只是三个人,有一位却不知道什么事不要跟其他两位睡~
自己睡一张床,儿子跟他的朋友睡一张床不就行了吗?

半夜了还吵醒我的kakak问她说为什么只是给他们一间房?
她还要叫醒我的妈妈~幸好kakak厉害想,知道我妈隔天一早还需要上班。。。
结果那两个男的睡客厅~

“她”从她自己的家带了一大堆脏衣服来叫她洗~
我也替她冒汗~
我无话可说!!!

幸好我需要去上班,要不然我在家跟她在一起好几天我会。。。。。。

):

8 comments:

NayoBlogger said...

Huh?

siuwen said...

what kinda ppl is this??@@ zzz

Khayshi said...

#2 name start with H???

ck said...

y u write chinese jor?

jo shi said...

Nayo~ hmm...just some kind of feeling i wanna express so write it in chinese to avoid someone reading XD

Siu Wen~ i got no idea >.<

Khays: you are right...
it's always her !!! arghhh!!!

CK~ no lah...dont want someone to read this =)

ck said...

they dun know chinese?

jo shi said...

haha~ SOME people don't know XD

Jiayen said...

Yayaya, I saw that aunty, kakak told me the aunty very fierce 1, she very scared the aunty, huiyo the aunty..So over.-.-